Sjätte oktober tvåtusentio

Hallå! Har varit dåligt med uppdatering här då vi har låst in oss hemma i tvådagar och haft lite sjukstuga och nu kan jag gladeligen berätta att mjölkstockningen är bort sugen och jag är pigg&kry igen! Skönt som fan, nu ska jag aldrig glömma bort dem mer än tre timmar igen iaf. Här ska det hållas efter så det aldrig strular igen. Ja två mys dagar har det varit iaf, vi fick besök utav Maggan från BVC igår på förmiddagen. Alma väger nu 3960g, jag kan inte bli annat än stolt! Imorgon ska vi iaf flänga runt hela dagen, börjar med kyrkis här i indal för att sedan hälsa på pajen och pajsan :) Bokade tid för fotografering till tidningen idag, så snart är vi med där också. Ligger just nu på soffan med mysan på magen och kollar på kungarna av Tylösand. Jag älskar det! faller ofta för sånna där skit program, men jag kan inte hålla mig för skratt :p Vi ska gå och lägga oss när de är slut, ladda inför morgondagen så att säga. Nä nu ska jag skynda mig att hämta karrapåsen medans det är paus. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0