Liten blir stor

Idag blir då våran lilla tös hela tre veckor! Tiden verkligen bara rusar förbi.. Vi var på BVC i tisdags och Alma väger nu 4330 g och är 55 cm lång. Jag kan inte annat än bli stolt, mamman har bra mat :) Jag hade tänkt att skriva ner förlossningsberättelsen idag men som vanligt har det kommit annat i vägen. Men snart ska jag ta mig tid, innan man har förträngt allt :p På förmiddagen idag var vi på kyrkis i byn, mamma och Kalle kom också förbi. Som vanligt var det riktigt trevligt, Arvid skiner upp som en sol när det är sångstund. "åh vad roligt att också lilla mormor är här" lät det idag :) Hihi Efteråt åkte vi alla fem in till birsta, blev lunch på donken. Arvid fick nya Bamse kläder utav älsklings momma. Hann också med en fika innan vi begav oss hemöver. Har även förhansbokat en iPhone 4, det känns skit skönt! Är verkligen nöjd med den jag har nu men en blixt skulle inte skada. Imorgon har vi inga planer, ska mysa lite och ta det lugnt :) Beroende på väder kanske vi vågar oss ut också. Nä nu ska jag lägga mig brevid mina älsklingar, jag är sjukt trött ikväll så det går nog fort att somna. Natti natt!

Kommentarer
Postat av: amanda thörnlund

Härligt med en ny tele!! Alltid lika spännande :D

Vad har du för telefon nu då? =)

2010-10-15 @ 08:17:20
URL: http://athornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0