Idag blev vi ordagrant tagna på sängen uta...

img_0655 (MMS)

Idag blev vi ordagrant tagna på sängen utav min mamma och mormor :) Dom kom tjugo över nio, och på nått konstigt sätt hade vi (hela familjen) lyckats sova så länge. Vi gjorde en brak frukost, tekakor med ägg och havregrynsgröt :) Mormor hade med sig bullar och nya sockor åt barnen. Det tackar vi för!  Andreas åkte på några ärenden. Mamma och mormor åkte sedan till birsta medans jag och barnen blev kvar hemma. Vi har tagit det lugnt hela dagen, börjat planera lite inför Göteborgs trippen. Har också sålt lite kläder på tradera så imorgon ska jag posta en massa paket och sedan räkna slantarna som ska gå till shoppingen på gekås ;p Nu sitter jag och hjärtat och kollar på kungarna av SKÄGG! Blir nog att lägga sig och mysa sig till sömns sen och ladda inför kyrkiset imorgon :D Hoppas att det kommer mycket barn och mammor så att junior får härja utav sig rejält. Syns imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0