En inte allt för ovanlig måndag

Igår blev dagen lite speciell då jag och Alma åkte iväg till lögdö på eftermiddagen för att jobba med robban. Hemma lämnade vi våra killar ensamma:) Tanken var att min lillebror skulle byta till vinterdäck på min bil under tiden, men han hittade inga däck.. Så halv ett när Robban lagt sig vågade och orkade jag inte sätta mig i bilen. Vi stannade där nere. Imorse sov vi till kl tio. Skönt! Vi fikade och åkte hemöver. Grabbarna hade redan hunnit åkt hemifrån då de skulle byta däck på mercan. Jag och Alma röck därför med oss bärsrlen och åkte in till birsta för att umgås med mamma&kalle. Efter en fika och lite fönstershopping åkte vi hem till Andreas och en efterlängtad Arvid! Vi busade och åt spagetti&köttfärsås. Vid kl sju när Arvid gick i säng åkte jag och lillgumman på Ica maxi. Blev en hel del handlat så nu ska vi nog klara oss i veckan :) innan vi la oss målade jag sista väggen i hallen också och det tog allt sin lilla tid.. Alma var en pigg tjej och skulle absolut inte sitta still och titta. Haha, men när det till slut blev klart somnade hon som en stock i babysittern:p Dom är ju för roliga. Nu är kl snart sex, Alma har precis ätit. Jag är ganska pigg och väldigt snorig :( fy jag hoppas inte det håller i sig. Ska somna om nu och invänta att lilla herrn väcker mig igen:) Idag är det BVC som står högst på listan. Ska även försöka få tag på den där väldigt osynliga försäkringskassan. Jag har tagigt ut mammaledighet sen 1 juli men inte sett röken av några pengar än.. Ja det är morgondagensbekymmet så att säga. Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, ja dagarna bara susar förbi..

Jo det går bara bra för oss, är väldigt trött bara av att aldrig få sova mer än 3timmar i streck, men det blir väl bättre :) Men annars är hon så go och glad så lillskruttan. Hur går det för er då?

Ja det blir en tripp till pernilla framöver, så då får småtjejerna ses :)

2010-10-19 @ 22:57:10
URL: http://thenordlander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0