Nu är helgen här igen. Egentligen borde de...

img_1006 (MMS)

Nu är helgen här igen. Egentligen borde det vara jätte skönt men den känns bara bortkastad när det är min lediga helg och Andreas är och jobbar istället. Nästa helg är han hemma igen och vad gör jag då?! Jo jobbar såklart. Såhär är verkligheten och jag gillar det icke. Idag har jag och barnen hållit oss hemma hela dagen, tog oss en lång dusch alla tre tillsammans för första gången och det gick jätte bra. Vilat tre timmar mitt på dagen och ätit pizza till middag framför tvn :p Inga måsten har vi gjort idag, till och med frukost disken är odiskad :o Imorgon funderar jag faktiskt på att göra ett ryck, blir ju snart tokig av att ta det lugnt :D Men jag vet inte vad det ska vara för nått.. Vi brukar ju alltid gå på birsta men när det tryter i plånboken är det ju inte roligt att vara där heller. Någon som vet något annat roligt (gärna billigt) att göra en vanlig helg? Jag har precis sett road trip, känns lite olustigt när man märker att man sitter i sänggaveln och garvar ENSAM. Nä nu ska Lill tjejen få mat så jag kan somna också. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0