Hej! Vaknade till nu för att mata lilla tö...

img_1035 (MMS)

Hej! Vaknade till nu för att mata lilla tösen. Somnade kl 9 när jag la Arvid så nu är man ju som utvilad. Kommer nog sitta vaken ett tag nu tills både jag och Alma kan tänkas sova igen:) Idag har vi inte gjort mkt, hämtat hem mercan från Malte Månssons har vi gjort iaf och det betyder att vi blev elva tusen fattigare.. Inte vet jag vad de gjort heller för bilen är fortfarande hyffsat slut.. Får tacka Eleine och Alice för sällskapet in :) Vi åt på Max efteråt, otroligt gott! Imorgon har vi blivigt bjuden på "babyträff" kl 10, får se om vi går. Vaknar vi i tid gör vi antagligen det. På torsdag kl 22 ska vi äntligen få hem våran stora älskling! Arvid kommer bli överlycklig. När han har pratat med pappa i veckan har han skinit upp som en sol! Nu ska jag spela lite bejeweled och sen ska jag och fröken i knät lägga oss med storebror sen. Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Vad fin hon vart i kläderna. :D Dom var ju så himla söt! Lillfisan med såklart :D

2010-11-24 @ 12:02:15
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0