Hej! Nu har dagen vi väntat på så länge pa...

img_0794 (MMS)

Hej! Nu har dagen vi väntat på så länge passerat, hela nio timmar har vi idag fått spenderat på älskade Gekås :D Det har verkligen gått super bra, och en hel del pengar hehe. Med mig hade jag Alma, Arvid fick stanna kvar hos moster Gudrun&Mats. De har lekt järnet idag, lika bra för honom för han hade inte varit road av att shoppa så länge. Lill tjejen har varit så duktig så, vi har varvat Bärselen och kund vagnen så att hon inte skulle få ont i Lill kroppen. Vi kom hem bara för en stund sen och ligger nu äntligen i sängen. Jag är ganska mör i kroppen vill jag lova. Men ack så nöjd jag är utav dagens inköp. Minst fick självklart jag, man är ju konstig men det är ju roligare att handla åt andra :p Arvid fick mest, fanns jätte mycket fint åt pojk i 86/92. Blev en och annan jul klapp inhandlad också, men vad det är skriver jag inte än. Imorgon hoppas jag på att vi sover länge, barnen ska knäppa julkort imorgon. Skönt att vara ute i god tid. Nu ska jag slå igen ögonen, kan lova att John blund inte är långt borta! Natti natt


Kommentarer
Postat av: Milla

Hej! Fin blogg!! Vem är pojken/flickan som ligger bredvid Alma?

2010-11-04 @ 21:57:12
Postat av: Owner

Hej! Det är Kalle, en pojke som bor hos min mamma och pappa. Kanske till och med en blivande "morbror" till henne :)

2010-11-04 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0