Hallå! Imorse vaknade vi vid halv tio, var...

dtkv (MMS)

Hallå! Imorse vaknade vi vid halv tio, var bara att skynda sig upp och skynda iväg på kyrkis. Vi tog till och med en promenad dit med vagnen. På kyrkis var det riktigt mycket barn. Arvid lekte för fullt med köket de har där :) Undra om inte han ska bli kock när han blir stor. Efter kyrkis åt vi köttbullar och mos innan vi gick och la oss i 2,5 h. Skönt var det vill jag lova! När vi vaknat lekte vi lite på lekrummet innan det var dags att börja med middagen. Kyckling och ris, som faktiskt blev över förväntat. Vi har väntat på pappa Andreas hela dagen men ännu har han inte kommit. Han har dock lovat att vara hemma före kl tio imorgonbitti så det hoppas jag att han håller för då är det min tur att åka och jobba.. Härligt att vi går om varandra. Ikväll har vi iaf myst framför tvn. När Arvid hade somnat hoppade jag och Lill snäckan in i duschen. Och som hon njöt! Nu ligger vi alla tre i sängen, jag nördar lite bejeweled men ska försöka somna. Jobb som sagt imorgon, hoppas det inte snöar nå mer för då ligger vi nog i diket med robbans skrutte bang Bang till bil. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0