25 maj

Hallå!

Löning idag då närmare bestämt, åh så skönt säger jag bara. Det här är den bästa dagen på hela månaden, för det är nämligen idag jag går och lyxar till det heeela dagen :) Så självklart har det blivigt en sväng på birsta. Jag föll faktiskt inte för frestelserna allt för mycket, handlade mest bara en massa nödvändigt. Men jag har faktiskt planerat en till tur på ikea där det inte kommer gå lika billigt till. Det ska bli en massa förändringar hemma, bla i hallen och i vardagsrummet. Jag har som fallit för det där med vitt jag med, det är ju så oerhört stilfullt.

Ja vad gör jag vaken den här tiden då? När arvid och robban somnat somnade jag också till en stund, vaknade upp i all hast och kom på att jävlar jag har ingen barnvakt imorgon och jag har ttc hela dagen... Har suttit och tyckt synd om mig själv här ett tag nu men andreas (som jobbar natt) och inte bara är vaken för att sa att han skulle kolla med sin mamma tidigt imorgon bitti. Jag får hålla tummarna att hon kan ha lillgubben så "mamman" får traska iväg på skolan.

På torsdag är det baldags, märks verkligen att det hela börjar gå mot sitt slut. Nu har jag faktiskt inget mer i skolan, förutom det där j*vla släpkortet. Det känns verkligen som att den delen aldrig kommer bli klar. Men i bästa fall är det uppkörning nästa vecka, så det gäller väl att pina igenom detta nudå. För sen får ju jag och arvid vara hemma heeeela sommaren :D Och vad det gäller balen kommer det bli häftigt att gå på. Idag var vi in på skolan en sväng och knäppte avslutningskort, jag blev nästan rörd när jag såg att alla killarna i klassen verkligen var uppklädda till under näsan, de var så stiliga :) Tänk att det skulle bli folk utav alla, Haha.

Nä nu ska jag ta och krypa ner brevid lillhjärtat mitt och hoppas att allt löser sig imorgon :) Godnatt!




Kärleken är allt för underbar, ser fram emot den 11/6.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0