17 maj

Hallå!

Helgen har bestått utav en massa jobb tillsamans med en hel del nöjen. Vädret har ju varit oerhört givmilt med oss. Nu håller jag bara tummarna att det håller i sig till helgen som kommer också :) Andreas kommer äntligen att vara hemma och jag jobbar inte, på lördag är det kyrkan som gäller för moa konfirmerar sig och efter det traktor crusing i Indal förstås! Jag hoppas också att jag äntligen kan få bli klar med våra utemöbler som är på väg att bli vita. Känns faktiskt lite pinsamt, nu har de fått stått halv färdiga där ute på altanen länge och grannarna är snart klar med att måla sitt hus.. Ja hua.

Veckan som är kommer att vara intensiv, imorgon är det att backa för fulla muggar på plan för sen lite mösspåtagningsfestligheter på onsdag, torsdag är det bara att ligga i med körningen och ja ligger jag inte bra till då är det fredag som gäller också. Men snart är det klart, jag hoppas på uppkörning till den 25.. Skulle sitta fint!

Idag har arvid premiär suttit i sandlådan, det tyckte han var jätte roligt och duktig var han för sanden skulle inte in i munnen, den skulle bara utanför sandlådan :D  Mini somnade iaf på bums efter middagen och det var så pass mysigt att jag somnade jag med. Vaknade för en stund sen, skulle BARA gå upp och pinka. Råkade hamna här framför så nu har jag till och med hunnit beställt lite smått&gott ifrån jotex. Men det var bara nödvändiga saker, jag looovar :D

Nä nu ska jag läsa några bloggar och sen är det godnatt för mig Igen. Natti natt!


trött liten herre ockupperar hela sängen :P


"mamman"


vårat nya vardagsrumsbord (y)


tarzan busar


faster alice är ute och raggar med arvid i dock vagnen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0