v10

Hallå!

Äntligen kommer en uppdatering här och det var ju inte igår..

Jag och arvid är som många kanske vet i Alingsås och besöker min moster&mats. Vi flyger hem på onsdag och är landar klockan fyra. Jag hoppas mamma är där och hämtar oss då för nu var det hela två veckor sen vi sågs.

Vi trivs jätte bra här nere, det är riktigt vårväder, bar asfallt, nollgradigt och klarblå himmel.
Idag har vi varit på badhuset som de har här, det tyckte arvid var jätte roligt! Vi gick på drop in babysim, fast utan instruktör. Åhh vad han plaskade och skrattade. Hann då även se att det är en femte tand på väg, hör och häpna ;O Uppe dessutom, de är ju för bedårande de små risgrynen.

Arvid ligger inne med moster och vilar i sängen nu medans jag och mats har varit och handlat mat på ica maxi. Jag blev ju bjuden på en så fattig korv i ugn här i helgen att jag måste visa dem vad en riktig korgv i ugn är. Det ska ju vara en massa lök, sås&grädde!!! MMMMMMMMumms. Idag serveras det lassange som mats är betydligt mycket bättre på att göra :D

Vi längtar faktiskt hem lite nu, men nu har vi bestämt med pappa andreas att vistelsen hemma blir kort. Redan på onsdag kväll eller torsdag morgon tänkte vi bege oss upp till åkersjön. Det är väldigt intesivt när man för en gång skull är hel ledig. Så som sagt hoppas jag att mamma MORMOR kommer och hämtar oss från flyget?! :D:D

Och det här med flyg, hur underbart är inte det?! Jag och arvid var nere här på landvetten flygplats efter 1 timme och 15 min. Helt otroligt. Och vad gör min lilla skrutt så fort planet lyfter hemifrån? Han tvärslocknar. Haha! Det var visst mysigt att flyga. Han hann vara vaken hela femton minuter innan vi landade. Ja, jag kommer då aldrig göra annat än att flyga hit iaf :D

Jag önskar jag hade kunnat lagt upp lite bilder men jag har inte alls hunnit lägga in några på datorn så ni får duktigt vänta :) Ska försöka uppdatera med någon här innan vi hinner åka hem (: Nä nu ska jag lägga mig brevid mini och vänta på att det är matdags.

Ha det bra! Massa kramar från oss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0