28 mars

Hallå!

Ifredags kirrade man teorin för ce, det blev en kalas bra början på helgen. Åkte hem till familjen och tog det lugnt, pappa andreas kom ju hem från kiruna på fredagsmorgonen så det blev även en lugn hemma kväll tillsamans. Andreas lagade till en jätte god middag till oss så vi nästan storknade på soffan sen.

På lördagen sov arvid och jag länge medans andreas åkte ut på äventyr redan halv fem på morgonen. Tog en snabb dusch och insåg att jag var utan hårtork så det var bara att slänga på pannbandet och bege sig inöver birsta ändå där sara väntade på oss. Vi började med en tacotallrik på charm innan det var dags att spontan shoppa lite. Jag inhandlade bla. en jätte fin stickad tunika från cubus som också blev kvällens outfit. Klockan tre åkte jag ut till kläpp och lämnade av mini som skulle sova hos farmis. Själv åkte jag in till sara och fixade till mig innan vi åkte till festfixaren erican. Hade en toppen kväll, fylld utav kareoki och trevligt sällskap. Men det blev en sak som förstörde, det försvann en del pengar under kvällens gång.. Det är så tragiskt när det händer nått sånt. Men vi är inte blind om personen trodde det..

Idag sov jag och andreas ut, man skulle ju dessutom ställa fram klockan inatt så det blev ju extra sent innan man kom i säng så idag åt inte brunch förräns vid ett tiden. Inväntade att lillhjärtat skulle komma hem och nu ska vi börja planera lite mat. Allt hade gått bra hos farmis iaf och han hade varit världens snällaste:D

Nu är det kanske dags att berätta att vi ska få tillökning i familjen :) Och den här gången inte utav en skoter lr dyligt. Utan i September blir det en till liten i familjen och vi är så glada :D Jag tror andreas känner att vi segat ut husrenoveringen här ett bra tag och nu när vi snart ska bli flera har han nog fått nya krafter, för i veckan ska vi äntligen åka och bestämma lite tapeter och badrums grejjer!! JIPPIE.

Nä nu är det dags att styra ihop lite middag. Ha en bra söndag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åå herregud:) Nä men grattis:) Åå vas roligt.

måste ta och ses något någon dag tycker jag. Innan du blir allt för fet ;)THihi

2010-03-29 @ 12:58:39
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis vad roligt! :)

Men hur gammal kommer Arvid att vara då? :)

2010-03-29 @ 20:03:23
Postat av: Sofie Stålnacke

Han kommer ungefär vara 1 och 3 :D

2010-03-30 @ 00:00:05
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se/
Postat av: sandra

men gud vad kul!!! gratulerar!

åh vad kul för arvid med ett lillasyskon! :D



2010-04-05 @ 11:11:15
URL: http://sandrafrykman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0