Regn och rusk

Hallå!

Idag har det varit en riktig mysdag hemma för mig&arvid. Har passat ypperligt med tanke på att både jag och mini fortfarande är förkylda. Började med att kliva upp för frukost runt nio snåret. Jag diskade medans mitt charmtroll lekte med alla våra kastruller :) Efter en stund gick vi upp och la oss igen och vaknade inte förräns klockan var halv tre! Det är helt otroligt vad man kan sova alltså.. Men det var nog som sagt välbehövt. Åt lite sen brunch och väntade på att mannen kom hem. Gjorde iordning burgare innan arvid&jag åkte ner till momma. Betalade de sista räkningarna och visade upp min nyfrisserade kaluffs! Satt ju hos frissan i tre timmar igår, och det var inte för ingenting. Jag blev helnöjd! Alldeles lagomt med förändringar för att vara jag. Känns skönt att ha fräschat upp sig lite nu innan minisemestern också.

Bilbingo blev det i kovland igår också med erica&pernilla. Inte fick vi tuta heller, så nu har jag lovat mig själv att ta uppehåll från bingot ett tag så att det kanske är min tur att vinna när jag väl kommer :P

Imorgon blir det nog en till lugn dag för mig och lillgubben, har lovat mig själv att inte bränna en krona till innan det är dags för gekås på fredag! Hoppas kunna hålla det då genom att vara hemma :D Men imorgon får det gärna bli bättre väder så vi åtminstonde kan vara ute och mysa. Andreas har ju snickrat ihop en sandlåda åt arvid också som nog måste invigas med lite lek snart :)

Nä nu ska jag lägga ig i sängen, skulle försöka hålla mig vaken tills mannen kom hem.. Blev nått extra jobb nu ikväll på korsta men det verkar ta mer tid än beräknat, så jag får väl somna utan godnatt puss..

Ska även försöka lägga ut lite bilder från midsommar mm. innan det är dags för avfärd! Ha det bra, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0