Killers

Hallå!

Igår bestod dagen best utav mys på soffan, men vid tre tiden skärpte vi till oss och packade in i bilen för att bege oss till sättna och heja på "moffen" lite. En repa hann vi se innan vi ledsnade, var tyvärr dåligt väder så vi åkte hem och tjockade lite mer framför tvn. Arvid och jag somnade halv elva, medans pappan smög iväg ¨på lite by partaj :)

Idag var det två utav oss som var pigg vid tio iaf, blev gröt till frukost. Sen dess en massa bus, kalle har varit här och grävt upp hela våran tomt! Äntligen ska vattnet ner i jorden, inte en dag försent.

Erica kom på eftermiddagen, blev kyckling&ris till middag. Jag har städat i princip hela huset, hängde alldeles nyss sista maskinen med tvätt. Jag kom iväg på en sen bio med erican nu ikväll också, vi såg killers. Bra film, lite snabbt slut bara. Vi rundade av med en marängswich på donken innan vi åkte hem.

Nu ska jag lägga mig och sova med mina trötta pojkar i den ny bäddade sängen, skönt! Såg att det bara är två grader ute förresten.. fy! Tur för mina blommor att dom fick komma in ikv'll.

Ja förresten, morgondagen består utav jobb 8-17. Vi ska åka och bada :) Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0