JUNI

Liten snabb uppdatering här då.

Förra veckan, den 27 maj var det slutbal på söråkers herrgård. Super mysigt var det, förutom allt regn som självklart skulle ösa ner. Jag och carro hade linda som så snällt hjälpte oss att bli vackra :) Tusen tack! Maten var sådär, alla var super fina&glada men vid tolv tiden vek carro&jag oss. Vi åkte hem och jag somnade bums.

Den 30 maj, på morsdag fick jag den finaste presenten en mamma kan tänka sig. Arvid gick sina två första riktiga steg. Lilla gubben börjar bli stor! Nu rullar det bara på, helt plötsligt så springer han väl om oss allihopa :)

31 maj till och med 3 juni har jag jobbat, pluggat järnet och jobbat ännu mera. Och idag gav pluggandet mödan värd, jag klarade uppkörningen på CE! Som jag har väntat, och att jag klarade det på första försöket, det var Oväntat för så som jag var nervös trodde jag inte ens att jag skulle få sätta mig i lastbilen ens:D

Imorgon den 4 blir det till att fira, för vi i fordons3an ska nämligen åka på en liten visit till storstaden över fredag-lördag! Det blir till att gå på grönan, spana in några resturanger/barer, shoppa lite och bo på hotell. Det känns som att det kommer bli en kanon helg eftersom att alla i klassen (10 st) är så toppen härliga att umgås med! Nu håller jag bara tummarna på fin väder :)

Idag har jag beställt en ny barnvagn till barnen. Det blev en till emmaljunga, city cross denna gång men det var allt de hade att erbjuda. Blir en hel svart, vanlig :) Som tur var hade dom en enda kvar i sollefteå så det var bara att betala och se glad ut. Efter barnenshus åkte jag, arvid, moa, robban&mamma till norra berget där det var plusaktivitets grillning med frösunda. Det var riktigt trevligt, med oss hem fick vi mätta magar, två biobiljetter och en ståltermos :D

Nä nu ska jag ta och göra ett ryck, måste tvätta av bilen, packa väskan, diska lite och försöka sova en stund innan det bär iväg. Hoppas alla får en bra helg! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grönan är ju inte så tråkigt att gå på. :P

2010-06-06 @ 02:53:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0