Blir ännu ett inlägg skrivet från säng...

Blir ännu ett inlägg skrivet från sängen :) Mina grabbar ligger och sussar sött sen långt tillbaka. Gjorde ju tabben igen och låta Andreas slå på en film.. För mig är det lika med ett måste att titta klart. Veckan har gått väldigt fort, imorgon är det ju helg igen. Veckan våran har bestått utav ett besök på försäkringskassan i måndags, lite extra jobb nu onsdag och torsdag. Blev en sväng på bilbingo igår (som vanligt) inte lika bra tur som förra veckan då det blev till att tuta tre gånger, men lika trevligt var det ändå. Arvid var hemma ned sin pappa som vi hade trott skulle bli borta hela veckAn men som till min tur då blev hemkallas redan igår :) Imorgon är det då helg igen och inte vilken helg som helst! Det är ju härefestivalen :D Mitab har som vanligt varit snälla att bjuda med oss så för våran del blir det en två dagars. Imorgonkväll ska mamma och pappa kika upp på lite grillar innan det bär av neröver :) Arvid får också följa med för i år är ju morsan lugn ;p Nä nu ska jag ta en natt pink och lägga mig och slå igen ögorna. Ska drömma och hoppas på fin väder i helgen för det är vi fan i mig förtjänta av! Natti natt


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack tack. Golvet var billigt med :) 100kr kvm

2010-07-30 @ 12:08:04
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida

hihi missade att det var 2 kommentarer. Jag hörde att ni vann. Era lyckostar :) Jag tänkte försöka gå en gång till veckan om vädret tilåter. Blir nog onsdag :)

2010-07-30 @ 12:09:32
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0