äntligen!

Hallå där!

Herrn i huset har varit smart nog att införskaffa oss en begagnad bärbar dator så äntligen kan man bli som lite normal :)

Snart är denna vecka slut också, jag tycker veckorna bara rasslar förbi. Idag (fredag) går jag in i vecka 34. Fy och usch, snart kan bebis få komma för jag bröjar känna mig riktigt stor och otymplig nu. Saknar den lilla som ligger där inne och gör stackars mamma illa också såklart :D

Idag började vi dagen med att mysa extra länge i sängen. Det har varit riktigt storm väder idag, men jag tycker att det är mysigt för då får man passa på att mysa inne i sängen. Efter lunchen åkte vi inöver byn och hälsade på annica och lille hampus. Arvid blev helt tokig när jag fick hålla i hampus, undra jag hur det ska bli när våran lille kommer :P Det var tänkt att jag skulle köra lite matjord på eftermiddagen men det var sånt hemskt regn att vi ställde in det, vi åkte ner till lögdö istället. >Där mådde jag inte allt för bra.. Fick inte behålla någon mat, tror faktiskt att det var pyret i magen som gjorde det. Helt otroligt vad livat det kan vara där inne.. Nu ikväll har vi varit hos majny&mormor på snabb fika :) Arvid somnade på bums i bilen, slängde i han lite välling nu när vi kom hem och han har fortsatt sovit som en stock sen dess.

Andreas lurade mig att slå på en film och som vanligt somnar han inom de närmaste fem min och jag blir kvar sittandes framför tills det är klart. Har faktiskt passat på att ändå betala våra räkningar så man inte är vaken helt i onödan. Skönt att ha det avklarat innan helgen :)

Imorgon och resterande delen utav helgen kommer vi (jag&arvid) vara i lögdö. Jag jobbar.. Andreas ska vara hemma och fixa med tomten lite mer. Måste faktiskt berätta att gräsmattan som blev sådd för några veckor sedan är riktigt fin. Snart kan man nog pusta ut vad gäller framsidan iaf :P

Nä nu är filmen som sagt slut, jag ska krypa ner med mina grabbar och ladda inför morgondagen. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0