Sjukling

Hallå igen.

Dagen har gått fort, tycker jag nyss klev upp.. Nu har andreas farit norrut och jag och arvid ligger ensamma i sängen. Mini är jätte snorig, det har han varit hela dagen och det märks på han för hela han blir så trött.. Han ligger och ser ut lite som en fisk, jag tror inte att han inte förstår att han inte kan andas genom näsan med allt snor, så fort han stänger munnen får han som lite smått panik. Jag hoppas det inte blir värre än såhär iaf, vi behöver inte drabbas utav nån mer sjukdom.

Nu får veckan gärna gå fort, jag längtar så mycket till kälarne turen vi ska ta tillsamans med skoterklubben. Vi är 30 stycken som far på lördag och stannar över till söndag. Badtunna och tvårätters kommer inte sitta fel efter en tio mil på leden. Arvid ska vara hos moffen, och det äääälskar han. Jag är så himla glad att jag har mamma&pappa, dom är så hjälpsamma. Och arvid tycker om att vara med dom så då känns det ju bara skönt att kunna lämna bort honom ibland när han mår gott.

På tisdag ska jag och carro vara på regionala uf mässan på gärde.. Fy vad jag inte vill. Känns inte alls som att vi är så förberedda som vi vill vara. Har suttit här vid datorn nu i eftermiddag och försökt fått de flesta bitar på plats. Imorgon ska vi dra en sväng på birsta och inhandla det sista som tapeter och godis :) Vi får hålla tummarna att vi inte missat nått :D

Jag och arvid har bokat flyget till göteborg nu också :D Den fjärde mars åker vi ner till moster&mats. Det ska bli så roligt! Det är ju lite jobbigt att vi inte kan träffas oftare men när vi väl ses så är det ju såå roligt då istället. Vi fick tag på ett jätte billigt plan, det var nästan hälften av pengarna som jag skulle behövt betala om vi skulle åka tåg tur och retur. Helt sjukt, och nu är vi nere på en timme! Hur lyxigt som helst, det är ju så att man kanppt hinner blinka.

Nä nu ska jag försöka sova, ska ringa till hjärtat först en sväng och se hur det går för hans resande. Han berättade idag att han tycker att det är jobbigt att åka till kiruna.. Så jobbigt att han knappt vill fara, det är ju alltid skönt att höra men det är lite synd om han som måste iväg och inte får umgås med mysfisen våran.. Han vill ju helst utav allt vara pappaledig, fy bubblan att ekonomin inte tillåter det bara :(

Nä nu ska jag lägga mig brevid min lilla snorgubbe. Hoppas man vågar somna :/ Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0