Packat&klart!

Hallå!

Här sitter man vaken och knapprar på datorn när man egentligen borde ligga till sängs. Men hur ska jag kunna sova gott när jag vet att det var länge sen jag bloggade sist? Nä det går helt enkelt inte.

Veckan har gått bra, andreas kom aldrig iväg till kiruna då det var tågkaous neröver så han blev hemma och har varit lite på mitab lite istället. Själv har man varit lite halvhängig, har inte kunnat gått på varken kyrkis eller babylekis utan har stannat hemma och myst istället. I tisdags var jag och carro på uf mässan och det gick bättre än förväntat. Tapetseringen tog mest utav tiden men vi blev riktigt nöjda med dagen.

Äntligen är man klar med allt packande och så inför morgondagens aktiviteter som kommer bestå utav skoteråkning till kälarne! Vi drar dit med skoterklubben, vi är 40 pers och stannar över natten på campingen. Kommer nog bli toppen, det här har vi längtar efter ett tag nu! Skotern har bra med olja, är nyspolad och den högre "bättre" rutan sitter på nu. Kan inte bli bättre.

Vi har varit ut till Kläpp ikväll och firat Chatarina som fyllt år i veckan. Blev bjudna på middag så vi nästan somnade till därborta, eller ja andreas somnade ju faktiskt :D Efteråt hämtade vi upp carro som kommit med bussen från härnösand. Hon ska vara barnvakt åt arvid imorgon :) Så hon passade på att sova här så hon slipper allt åkande imorgon. Hon får bmwn ihelgen så jag tror att de ska ut och busa på nått iaf.

Det är första gången som jag lämnar arvid på riktigt, riktigt! Han har ju sovit borta och så förut, men då har jag inte varit så långt ifrån honom som 10 mil! Jag är säker på att det kommer gå bra iaf, om inte annat så finns det ju telefon. Arvid verkligen gillar att prata i telefonen, hehe.

Ja men jag tror att det är dags för mig att gå och hoppa i säng nu, andreas la sig med arvid så jag får nog ta mamma och pappas säng för det går inte att trängas med de där grabbarna inte. Inte för att det grämer mig speciellt mycket då mamma&pappas är alldeles ny och skön!

Det är avfärd klockan 0800 imorgon så jag får önska alla en fortsatt trevlig helg! God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0