Lynx!

Hallå!

Igår när jag försökte uppdatera då funkade det inte.. kunde inte ens logga in.
Tänkte ta mig lite tid och skriva om helgen :)

I fredags var det dags för funk på c igen, gick gallant. När jag kom hem gjorde jag då en liten tabbe och backade in i uffas bil.. Inte lika roligt kanske, men det ska hända även den bästa. Blev då ingen skola för att jag blev alldeles less, tog och åkte med mamma inöver birsta en sväng istället. Köpte blommor&kort åt lillebror som blev hela 17 år. Vi åkte hem vid fem tiden, mötte upp andreas i sörberge där vi handlade lite tacos och hämtade upp vincent. Åkte till lögdö och gjorde godmiddag. Åt lite tårta på kvällskvisten, var ju mycket att fira. Arvid blev åtta månader, jag och andreas hade två års dag och stoffe blev sjutton. När jag lagt arvid och han somnat vid nio tiden lämnade jag honom hos mommen&moffen och jag och andreas åkte hem. Var tänkt att vi skulle mysa i soffan men vi tog skotrarna in till byn och hälsade på en sväng istället. Haha, passar på att brassa när man är barnfri =)

Vi somnade ganska tidigt eftersom vi skulle upp tidigt på lördagen och hjälpa till på familjedagen. Den var toppen, fint väder och bra med folk (: Vi kom hem vid fyra, då somnade jag i soffan en sväng innan vi begav oss ner och hämtade upp arvid igen. Blev middag på kina med emma&johannes. Åkte sedan hem och slocknade. Söndagen  blev en liten birsta dag, andreas handlade lite smått, och vi åt lunch på taco bar. Han lagade även god middag åt mig på kvällen, potatismos &fläskfilé i ugn. Mumms fillibabba.

Idag är det tisdag, sitter på skolan nu.. Ska skynda mig hem till min miniman :D Är ju för jobbigt att vara ifrån honom. Pappa andreas är i kiruna och jobbar från och med igår.. Bittert men det blir ju pengar iaf. Nä nu ska jag springa på lektion. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0