Fjällen

Hallå!

Vi är nästan nyss hemkommna från fjällen ´känns det som. Eller ja, vi kom hem igår kväll men ändå är allt fortfarande ståendes i väskor i hallen.. Har inte funnit orken att plocka idag. Vi har iaf haft en helt underbar helg, dock lite kall men det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder. Andreas har köpt mig ett nytt skoterställ som jag testade för första gången på riktigt och jag är jätte nöjd. Rött så att det passar till skotersen också, perfekt! Blev ingen skoteråkning för mig och arvid, det var ju skotercrossenm som hägrade och på söndagen tog vi en prommis med vagnen innan det blev hemfärd. Han sover så himla gott där uppe i fjällsluften, tre timmar mitt på dagen kände lillen för att sova :D Hur härligt som helst.

Vi har fortfarande hjullastare på schemat, tror det är prov skrivning imorgon. Går ju inte att vara utan kortet nu när det är så pass bra med snö!! Vill ju&behöver jobba ju :D

Andreas överraskade med fisk idag, det blev torsk och potatis, riktigt gott faktiskt var ett tag sen man åt torsk. Blev till och med två mat lådor, både jag och andreas måste nog börja tänka lite på vad vi stoppar i mun på dagarna.. Börjar bli lite extra hull här och där :D Haha

Arvid har varit hemma med moffen idag, de har badat, stojjat och myst. Pappa är så snäll som ställer upp när man behöver det :) Han tycker nog faktiskt att det är riktigt roligt, han verkar inte vara bitter utav att behöva vara hemma och mysa o vara moffen.  Är skönt att kunna komma ner på lunchen så att man inte saknar ihäl sig efter lilleman heller.

Nä nu ska jag ta och betala lite resterande räkningar medans pengarna finns kvar och sen tänkte jag försöka sova:D Arvid och jag somnade på soffan kvart i sju.. Jag vaknade för en liten stund sen men lillfisen sover fortfarande.. Jag förstår inte hur han kan :D Men natti natt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

He´j hej:)

jadu vilken dag som helst, säg bara till :)

Skulle vara kul att träffas :)

2010-02-03 @ 20:16:26
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0