Avatar

Hej!

Äntligen söndag, helgen har varit lång.. Har bland annat hunnit med en sväng på badhuset, jobbat, fått vattenläckage hemma och varit på bio med hjärtat och myst med familje. 

Har sovit hos mamma och pappa nu i helgen då jag jobbat kväll, passar på att stanna inatt också eftersom jag inte börjar förräns klockan två imorgon.. Jäkla lökigt schema man har fått.

Idag har det ju varit toppen väder så vi passade på att göra upp en mysig eld på framsidan, sotade lite korv och drack varm choklad. Hela familjen var med, robban&vincent också så det var mysigt.

Jag ska alldeles strax krypa ner med lillhjärtat som sussar så sött i sängen. Blev sen kväll för jag och andreas drog oss äntligen in till stan för att se avatar på bio. Jag har velat sett den ett tag nu och den var helt toppen. Andreas han somnade precis i slutet, men han var duktig för filmen var närmare tre timmar lång! Men som sagt det var en kanon film och då brukar inte jag vara den som tycker om sånt där sciens fiction grejs.

I veckan jobbar jag inget, så jag och arvid ska bege oss hem över imorgon. Måste göra ett ryck, har ju varit överallt ett tag nu så hemmet har näst in till fått förfalla. Det är fortfarande ingen som budat på mitt drömhus, hoppas att det kan vara så¨ett halvår till (a) men sån tur har man väl inte..

Nä nu måste jag lägga mig innan jag somnar på datorn. Natti natt!

Veckans planer än så länge

Måndag - skola mellan 2 och 4, sola, mathandling, städning
Tisdag - skola till tre
Onsdag - skola till tio, drakborgen med arvid, solning
Torsdag - skolan
Fredag - bada? solning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0