Hallå! Vaknade nu vid fyra utav ett väldan...

img_1149 (MMS)

Hallå! Vaknade nu vid fyra utav ett väldans sug på svartvinbärssaft. Var bara att kliva upp och göra lite, så nu är jag pigg.. Råkade somna efter vi kommit hem från lång promissen när jag la Arvid kl 8. Det var väldigt skönt men jag tror att jag kan kanske sova lite för mycket :/ Ja nu ligger jag och läser lite bloggar. Funderade nyss över jul&nyår och på jul blir vi här hemma, mamma familjen kommer hit och firar med oss. På nyår följer Erica med oss upp till åkersjön. Jag verkligen längtar. Det var alldeles för länge sen vi sågs, min gumma&jag. Idag (igår) var vi hemma och hade besök utav Carro, hon stannade till halv fyra så strax efter att hon åkt kom Andreas hem och då hade jag precis hunnit ordna maten. Perfekt! Imorgon (idag) vet jag inte alls vad vi ska göra. Tror vi ska försöka gå ut, men det beror på kylan. Nu ska jag mata lill sessan. Hejsålänge!


Kommentarer
Postat av: Emma s

Hej. Om du och barnen vill ha sällskap någon dag så bjuder jag och Anton gärna på fika uppe i Lidenskogarna :)

2010-12-07 @ 10:39:55
URL: http://endaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0