Gokväll!  Idag har vi haft fin besök utav ...

img_1171 (MMS)

Gokväll!  Idag har vi haft fin besök utav Linda och hennes dotter Melissa (född den 20 september). Det roliga är att vi inte känner varandra sen tidigare utan har kommit i kontakt via en gemensam vän och varandras bloggar. Det är verkligen jätte roligt att vi äntligen har träffats! Jag är inte alls den som brukar "prata" med folk som jag inte känner, men det blir ju lite speciellt när man har barn i samma ålder.  Tjejerna våra var så snälla så och verkade trivas i varandras sällskap! Nu hoppas vi att vi kan träffas och umgås snart igen :) Efter att de hade åkt vidare la jag mig med barnen och tvärslocknade. Vaknade strax innan sex och började då med middagen. Klockan sju åkte vi hela familjen iväg på skoternöte. Det var faktiskt väldigt givande, äntligen är aktivitets kalendern ordnad, även i år blir det en kärlarne resa att se fram emot. Jippie! Ilväll har Mannen i huset griljerat julskinkan, så det blev smaskigt julkvällsfika. Nu ligger alla mina tre hjärtan och sover. Jag ska lägga mig snart också, ska bara ta hand om berget på diskbänken först... Imorgon ska vi iväg på vårat egna lilla drakkyrkis :D Eftersom att kyrkis har slutat för i år är vi några som ska träffas på drakborgen och leka istället. Så nu hoppas vi att så många utav våra kompisar som möjligt har möjlighet att komma iväg trots det kalla vädret. Kram!


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Ja, det är roligt nu när man har barn, mkt enklare att ta kontakt/få nya vänner som oxå har barn :)

2010-12-16 @ 10:50:02
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Linda

:) Ja det får vi styra upp fler gånger! När tjejerna blir lite äldre blir det ju extra roligt.

2010-12-17 @ 23:26:46
URL: http://thenordlander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0