Goddag! Gårdagen gick alldeles för fort.. ...

img_0995 (MMS)

Goddag! Gårdagen gick alldeles för fort.. Var ner till Timrå klockan elva för en efterkontroll. Jag gick igenom, ingen ombesiktbing här inte. Dock var jag för "liten" för spiral.. Så det fick bli minipiller. Jag skämtade och sa innan jag gick att det kanske inte dröjer så länge innan vi syns igen då ;) Skämt åsido, jag ska väl förhoppningsvis komma ihåg att ta dessa nu när man har lite mer rutin på vardagen än när man var femton. Jag tar de nu samtidigt som jag ger barnen d-dropparna på morgonen :) Nog om det. Efter Mvc åkte jag och sov en lur på 3 h i lögdö med barnen.. Alldeles för länge, var bara att brassa hem sedan för att köpa pizza med sig hem. Efter pizzan hoppade vi i kläderna och gick som sagt till kyrkan för luciafirande. När barnen somnat igår kollade vi faktiskt på en ny film. Toy story 3, haha. Lätt den bästa av alla tre! Idag sov vi till nio. Har pysslat på lite med tvätt och dyligt idag. Just nu ligger jag i sängen mellan två snarkandes barn. Jag skulle egentligen kliva upp och göra en paj nu men lika bra att vila och läsa lite bloggar :p Baka kan vi ju göra när de vaknat ändå. Idag ska vi hålla oss inne hela dagen. Eller ja, jag ska försöka komma ner och sola en stund. Det behöver verkligen min torra hud.. Älskar verkligen vintern men jag hatar att jag ska behöva förvandlas till en riktig torrboll bara.. Nä tro om man ska väcka minsta och göra ett ryck iaf. Kram!


Kommentarer
Postat av: Frida

Välkommen till klubben!

Jag flagnat nästan för att jag är så torr. Skitjobbigt verkligen.

2010-12-14 @ 14:27:11
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida

Ni är välkommen när ni vill. Bara höra av dig före. Är på birsta lite nu och då för att inhandla julklapparna ;)

2010-12-15 @ 11:29:45
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0