Då var snart helgen slut. Igår eftermiddag...

img_1186 (MMS)

Då var snart helgen slut. Igår eftermiddag hade vi besök utav Sara & Robin. Vi kollade på en ny film jag fått hem, bröderna Karlsson. Den var faktiskt bra :) Jag brukar egentligen inte gilla svenska filmer men den här var helt lagom. När de åkte hem fastnade jag med bejeweled.. Kom inte i säng förrän klockan två.! Fick sovmorgon imorse utav mina snälla prinsar. Idag har vi varit hemma och tagit det lugnt. Var ut en sväng och åkte säsongens första skotersväng. Även fast att det bara blev en sväng runt byn så var det roligt! Jag hade Alma på magen i bärselen medans Arvid satt framför pappan. Efteråt var Johanna och Rickard hit en sväng på kaffesurr. Barnen somnade klockan åtta, så nu ligger jag och Andreas på soffan.. Han har somnat och snarkar som en tok. Jag ska väcka honom och gå och lägga oss. Arvid blev förresten ett och ett halvt år idag! Tiden bara rasslar förbi.. Våran storkille. Imorgon ska jag på efterkontroll.. Hoppas att jag går igenom! Nä nu är det Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0