Ja då ligger man äntligen i sängen efte...

Ja då ligger man äntligen i sängen efter ännu en helg :) Nu när jag kom hem från jobbet kunde jag bara inte hålla mig från att hänga upp nya gardiner i köket när jag ändå hade strykbrädan framme. Jätte bra blev det också så jag är nöjd :) Helgen har varit sådär, jag tycker inte jag hunnit med allt för mycket. Blev ju iaf en sväng till Timråland ifredags och idag en mysig dag hos Andreas mamma:) Imorgon har vi lite ärenden att uträtta i stan, hoppas att Erica är på att följa med och göra oss sällskap samtidigt. Veckan är inte speciellt uppbokad i övrigt, jobb onsdag torsdag. Sådär lagomt som det ska vara. Hela familjen är sjuk nu också så vi ska väl försöka kurera oss emellan. Nä nu ska jag stänga ner här, kunde tyvärr inte bjuda på någon bild då jag inte tänkte på att knäppa någon medans jag var nere.. Jo förresten, hade ju traktor hit igår en sväng. Allt blev inte gjort då men det som blev vart riktigt bra:) God natt! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0