Helt otroligt

I lördags tillbringade vi hela dagen på furuviks djurpark tillsamans med Andreas mamma och alla syskon :) Vi hade helt lagomt väder och en toppen dag! Vi kom hem vid nio tiden, svullade i oss lite big boy innan det var dax för soffläge och en film. Somnade tidigt efter en hel dag med bus. Söndagen blev lugn, Andreas åkte iväg För att köra lite cross. Jag och Arvid åkte då ner till lögdö för en dusch, tog Ica maxi handling på vägen hem. Väl hemma tog grabbarna mina hand om maten, grillat och potatis medans jag klippte gräsmattan. Film mys på kvällen :) Idag har det varit jobb, jag Robban, mamma och Arvid åkte och badade på norrliden. Jätte skönt! De ringde även från kommun så klockan tre var vi och hämtade Kalle :) En liten kille på tio dagar. Han ska bo hos mamma och pappa tillfälligt:) Han är sjukt liten, 2900g och endast 49cm lång. Så idag har vi turats om att gosa med honom. Jag fick bada honom och ikväll ska han sova med mig. Arvid somnade strax efter tio, trött efter allt bus och bad. Så han sover i sin spjälsäng. Imorgon är det också jobb, vi skulle göra lite ärenden och självklart äta på McDonalds. Tydligen så finns de dem som tycker att vi äter där sju daga i veckan. Och det är nog faktiskt sant, men vi bara älskar det! Så de så tjejer.

Kommentarer
Postat av: amanda thörnlund

Varför har ni hand om honom? Vart är hans mami o papi ? :)

2010-08-17 @ 10:05:35
URL: http://athornlund.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja men Sofie...

Helt ärligt så äter ni med Robert där alldeles för mycket! Tänk på hans välmående!

Han kan juh fan snart inte röra sig, han är redan för mycket överviktig!!!



Spring era egna ärenden och ät på McDonken på eran fritid isf!

Robert ha knappast ärenden på Birsta 6 dagar av 7 !

Jag skiter i om ni ass. vill käka fet mat 7 dagar i veckan...



Tänk på Roberts välmående/behov när ni jobbar med han !!

2010-08-18 @ 08:48:06
Postat av: LINDA

Ja men Sofie...

Helt ärligt så äter ni med Robert där alldeles för mycket! Tänk på hans välmående!

Han kan juh fan snart inte röra sig, han är redan för mycket överviktig!!!



Spring era egna ärenden och ät på McDonken på eran fritid isf!

Robert ha knappast ärenden på Birsta 6 dagar av 7 !

Jag skiter i om ni ass. vill käka fet mat 7 dagar i veckan...



Tänk på Roberts välmående/behov när ni jobbar med han !!

2010-08-18 @ 08:50:21
Postat av: Linda

Ja men Sofie...

Helt ärligt så äter ni med Robert där alldeles för mycket! Tänk på hans välmående!

Han kan juh fan snart inte röra sig, han är redan för mycket överviktig!!!



Spring era egna ärenden och ät på McDonken på eran fritid isf!

Robert ha knappast ärenden på Birsta 6 dagar av 7 !

Jag skiter i om ni ass. vill käka fet mat 7 dagar i veckan...



Tänk på Roberts välmående/behov när ni jobbar med han !!

2010-08-18 @ 08:58:35
Postat av: Sofie

Linda, du om någon borde inte säga någonting. Du bryr dig väl inte ett skit om robban. När var du och "brydde" dig om hans välmående senast? Sen så tycker jag att du borde adoptera den här röven (,) för du är väl inget annat än en rövslickare?

2010-08-20 @ 23:13:38
Postat av: Linda

Hahahaha!!!!

Nu få du fan stila till dig Sofie!

För det första så träffade jag robert bara härom dan! Sen är juh det inte jag som "jobbar" med han.. det är inte jag som ska se till att hans vardag ska funka till hans bästa!



Sen kan du kanske säga en röv jag ha slicka!?!

Inte fan är det din/era iaf...

Tog du/ni åt er av den eller?

2010-08-21 @ 10:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0