Godkväll! Ligger i sängen nu brevid en s...

Godkväll! Ligger i sängen nu brevid en snarkande liten Arvid. Ligger inte i vilken säng som helst, utan det är min "tonårssäng" hemma hos mor&far. Nu när Andreas är borta på jobb tänkte vi att vi kunde ta lite kvalitetstid med mommen och moffen :) Inte hellre blev det sämre utav att Moa fyllde 15 år idag så vi har bjudits på tårta och gomiddag:D Idag var det birsta nöjen som stod högst på listan, shoppade presenter åt Moa och självklart en massa kläder åt mig, Arvid och pyret i magen. Stackarn kommer nog få bära lite Rosa vare sig hon/han vill eller ej :D kunde inte motstå, REA är underbart!! Blev en lunch på donken med mamma, Helen och Robban. Hann också med en sväng på barnenshus i hopp om att våran nya vagn kommit, men icke.. Skulle som vara roligt att få se den innan lillen är här med tanke på att jag köpt den i blindo. Det var den sista så jag var som gott tvingad. Jaja, de skulle ringa iaf:) Imorgon ska jag jobba lite åt pappa, har ju fått jobb hos honom från och med igår:) Känns riktigt bra faktiskt, kommer nog vara roligt att köra någon sväng ibland och se nått annat för en gång skull :) Bilbingo blir det som vanligt också, Arvid har sån snäll morfar som tar hand om honom medans mamman får sig veckans dos av terapi :D Nu ska jag släcka ner jag med och ladda inför morgondagen :) God natt! Kram


Kommentarer
Postat av: pernilla

Tack :)

2010-08-04 @ 09:01:15
URL: http://dearpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0