Date night

Hallå! Idag fick vi äntligen Vakna upp i lugn och ro hemma :) Vi var inte uppe förrän halv elva, blev gröt och macka innan lite lek. Klockan et var Arvid trött igen så vi gick och la oss. Jag skulle inte somna men gjorde det självklart ändå.. Strax innan tre vaknade jag utav att mamma ringde och jagade mig. Så det blev inget av med att torka golven nere.. Mamma ringde för på måndag kanske hon ska hämta en tio dagars liten bebis. Självklart blev jag eld och lågor, hoppas hoppas hoppas. Om än bara tillfälligt så är det alltid mysigt med en liten go plutt =) Jag och Arvid fikade mellis innan vi packade ihop en massa bebis saker och åkte ner till lögdö. Där var vi ensam, vilket är mycket ovanligt. Tog en mys dusch innan alla kom hem. Arvid blev kvar hos mommen och moffen över natten. Jag och Andreas passade på att följa med Anette och Erica ut på middag eftersom Erica flyttar till Uppsala på måndag för att börja med sin fem åriga utbildning. Samtidigt som jag är jätte glad för hennes skull blir jag också ledsen då hon måste lämna mig. Passade på att ge henne ett dela hjärta så att hon inte glömmer mig helt :p Efter att ha avnjutit middagen på uteserveringen gick vi förbi hemmakväll och hyrde tre nys filmer. Ikväll avverkade vi den första, andreas somnade självklart så jag skyndade mig att torka golven son jag inte hann idag. Man får passa på nät man ändå är barnledig och Karln sover ;) Nu har vi precis gått upp, jag ska sova jag också för imorgon blir det en hel dag på furuviks djurpark :) Håller tummarna på fin väder. Har avfärds tid på halv åtta, får se till att vakna i tid och håll den. Skriver mer imorgon :) Godnatt kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0