Dålig vana det här som jag börjat med n...

Dålig vana det här som jag börjat med nu. När grabbarna somnat drar jag fram mobilen och börjar trixa :p Idag sov jag och Arvid länge, strax innan elva klev vi upp och gjorde oss lite brunch. Efter det lite lek på bilmattan innan vi packade in oss i bilen och rullade ner till momms&moffen. När vi kom ner var inte morfar hemma och mommen skulle precis fara.. Då passade vi på att sova en stund i deras säng. Blev lite längre än en stund, vips så var klockan fyra och jag fick lite brådis hem. Mini och jag tog en snabb dusch och åkte hem till pappan som så snällt lagat mat åt oss :) kyckling och ris med bea sås, smarrigt! Vi funderade på att åka och fiska men så blev de inte.. Var tvugna att åka på media markt och skälla lite då det blivigt fel med vårat boxer avtal. När det var klart passade vi på att handla lite gofrukost, på vägen hem stannade vi också och hyrde tre filmer på hemmakväll. Så ikväll har vi sett på snabba cash, jag tyckte inte om den nå vidare.. Tyckte slutet var jätte dåligt då den lämnade så mycket till funderingar. Andreas gillade den skarpt och tyckte slutet var bra då det måste komma en tvåa efter denna. Imorgon åker Andreas iväg till Sthlm. Får se hur länge han blir borta då, jag ska försöka ragga hem någon vänlig själ som vill se lite film och hålla oss sällskap medans :) På onsdag ska jag till barnmorskan, på torsdag ska Arvid på BVC och på eftemiddagen börjar vi i föräldrargrupp i Timrå :) Det ska bli roligt att få träffa några andra som också ska ha barn snart. I helgen jobbar jag kväll.. Ska också äntligen lämna in bmwn på gnuggning så hon blir fin och röd igen :D Pratade med en kille idag som skulle våga sig på na :) Nu hör jag hur det rasslar typ i trappen, spöken, möss, tjuvar eller inbillning? Fy usch, tur jag sover med en hammare i sänglådan iaf, så kom igen bara vad du/det än är :p Ja jag är en fegis iaf så jag låter det vara, lägger mig under täcket med grabbarna mina nu och hoppas att det var det sist nämnda så jag slipper använda någob hammare:D Jo förresten, helgen var toppen! Härefestivalen 2011 kommer dock vara ännu bättre för få ska jag också svina. Arvid fick vara med på lördagen men det tyckte han nog verkligen om också, ville inte sova i vagnen bara kolla på folk och dansa runt med mammsen. Åkte hem vid tolv och då kan jag lova att det var någon som somnade medans vi bytte om till pyjamas :D haha! Min lilla goding. Ja godnatt på er! Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0