5 april

Hallå!

Måste bara få berätta att i onsdags var jag iväg på inskrivning hos barnmorskan. Vi räknade ut att jag då var i vecka 15+2 och allt verkade bra, mina värden var väl inte att hurra för men.. Vi fick också ultraljudstid till den 20/4 :D Åh det ska bli så roligt att få se vad som nu ligger där inne i magen.

Ihelgen har det varit en massa jobb som stått på listan så vi har stannat hemma från skoteråkning&fjäll, men eftersom en annan har påsklov nu i veckan bestämde vi oss för att åka upp då istället. Vi måste ju faktiskt upp och hämta skotrarna som varit på service, så vi hinner köra lite innan all snö är borta :) Jag och arvid tar nog egen bil, ingen som vill följa med oss? Fy bubblan att måsta sitta själv i trettio mil.. 

Ifredags vart det en stunds angling uppöver bjässjön. Jag och mini njöt mest utav vädret! På eftermiddagen bjöd mamma på fläskfilé och potatisgrattäng, jag och arvid sov över i lögdö. Pappa andreas har varit dyng förkyld så vi har försökt hålla avstånd från honom. 

Lördagen bestod utav en sväng till birsta där robban handlade en ny sterio som var väl behövd. Så nu kan han poppa igen :D Efteråt mötte vi upp pappa och åt mat på kina i timrå! Det satt som handen i handsken, resten av kvällen satt vi bara och gödde på efter maten.

Idag åkte jag och lilleman hem igen en sväng, åkte ut med gammskotern och pulka för att pimpla lite med pernilla&robin på älven. Det blev riktigt lyckat! Det är första gången jag är riktigt nöjd över hur varm det var :D Andreas följde med till lögdö och lagade oss kotletter&potatis :) Och kvällen har tillbringats framför bingolotto men icke vann vi något.. Typiskt nu när det var massa fina vinster! Åt desto mer utav morötterna och dippen då istället. När jag skulle lägga arvid efteråt råkade jag ju självklart somna.. Så det är därför jag är vaken nu, tro inte att jag är någon natt uggla :D

Ska kila till sängs nu igen, måste ju ladda inför Åkersjön! Men hur var det, är det någon som hänger på eller?! ;D

Natti natt! Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag får gratulera till den lilla tillökningen som kommer! Vad spännande :)

2010-04-05 @ 09:56:53
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Angelica

ska ni kolla vad det är för en liten krabat där inne?

Vi måste ta och tr´äffas snart tycker jag :D Eller?

2010-04-12 @ 11:19:21
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0