19 april

Hallå!

Vi har överlevt helgen och med råga också :D Blev lite ändringar i planeringen då andreas bestämde sig för att komma hem på lördag morgon istället. Han fick sova hela dagen och på kvällskvisten blev det 25 års kalas för micke hallin på laserhallen. Vi hade en roppen kväll, micke är kanon på att arrangera kalas. Hann med att spela laser spelet två gånger, och hör&häpna jag vann bägge gångerna! Helt otroligt. Jag och andreas åkte till lögdö vid halv fyra snåret, somnade bums.

Söndagen blev lugnare, tack gode gud. Hann iaf med en sväng till tilda, camilla&robin :) Där blev vi bjudna på tårta och det var jätte roligt att träffa stor tjejen. Det är himla synd att jag inte är/och har varit mammaledig, man hinner ju inte med att träffas på samma sätt :/ Men nu är det bara 7 veckor kvar innan det börjar :D

Idag har jag varit på ttc, backat lite på plan. Tyvärr har dagen varit emot oss och bilarna har gått sönder en efter en.. Åkte hem lite tidigare då det bara återstod en massa mekjobb. Hann träffa andreas en halvtimme innan det var dags för han att jobba igen lillstackarn. Det är ju honom det är synd om som missar vardagen. Jag hoppas det lugnar ner sig på jobb fronten snart så han hinner ta igen sig och umgås med oss.

Imorgon är det ultraljud som står på schemat, och som vi har längtat! Det ska bli så roligt att äntligen få se vad det är som ligger där inne i magen. Jag är ganska säker på att det inte är en hamburgare längre iaf, har faktiskt börjat känna lite sparkar där innifrån. En läskig känsla, jag som trodde jag skulle vara van. Hoppas mini håller sig på mattan iaf och inte börjar ha party varje natt då mamma vill sova :D

Nu ska jag ta och lägga mig med gorumpan arvid som snarkar så sött. Ikväll har vi haft sällskap av carro, hon kom förbi med en massa chips, dipp och morötter! Då blev vi glada :D

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0