16 april

Hallå! Nu är helgen här, veckan har bara flugit förbi känns det som..
Vi har haft fullt upp iaf, andreas är och jobbar natt i ö-vik så jag och arvid har inte varit hemma många stunder. Helgen kommer spenderas här nere i lögdö för nu är det så att jag jobbar från och med 10 imorse till söndag natt. Mamma har övning i helgen och helene är ledig.

Veckan
Måndag- Kran, jobb
Tisdag- Kran, jobb
Onsdag- Kran
Torsdag- Kran
Fredag- Kran på förmiddagen, jobb
Lördag- Jobb 08-00
Söndag- Jobb 08-00


Både arvid&robban ligger och sover för fullt, jag ska väl passa på jag också. Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, lilla tilda fyller ett år men jag tror vi ska kika förbi på söndag så förhoppningsvis andreas kan följa med också :)

Igår beställde jag lite kläder på bubbelroom, blev bland annat två ur söta klänningar. Eller ja, det var samma modell fast en svart och en vit :D Har provat den svarta på vila och de hade inte den vita där men den passade perfekt på lillmagen som börjar komma så jag tror bestämt jag ska ha den på studenten. Både igår&idag har jag varit på jakt efter balklänningen.. Är ju inte "barra" när man börjar bli en liten tjockis.. Har ju inte känts lockande att beställa hem en heller då jag inte vet hur stor jag kommer bli den här gången. Igår så hittade jag en rosa perfekt klänning på eleganten, det skulle inte behövas göra några ändringar och den gick att hyra!! Helt perfekt för mig med andra ord, men tro på fan att det är någon som skrivit upp sig på låne listan till den 29.. Och våran bal är den 27, de sa att de inte skulle hinna med alla ändringar som den andra tjejen skulle ha.. VARFÖR MIG?!!!!?

Jaja, får väl vara iskall och se om det dimper ner nått perfekt som passar innan den 27 nudå.. Man kan ju alltid hoppas.

Jag och andreas har ju bestämt oss för en utlandsresa vecka 20, men vi kommer nog bli ensam och det vill vi inte. Det finns inte någon/några som är sugna på en turkiet sväng i mitten på maj?=D Alla som ville med verkar droppa av allt eftersom :( Och jag och andreas är verkligen inte människor som sätter oss en vecka ensamma i turkiet. Huga vilken syn :D

Nä nu ska jag hoppa i säng, arvid ligger i min säng.. Hm, och han är inte den som är den. Han ska helst ha heeela sängen för sig själv. Mamma hon kan lika gärna ligga på golvet typ :D Så jag får väl hoppas att jag får sova hela natten på lite säng iaf. Natti natt!

Kommentarer
Postat av: KIKKI

men gud vad roligt att ni ska ha en liten till bebis :D Har glömt läsa din blogg på ett tag så jag hänger inte riktigt med :D Men man får gratulera! :D

2010-04-17 @ 18:38:46
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Erica

jag kan följa (a)

2010-04-18 @ 15:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0