090908

Hallå!

Igår skjutsade jag ut arvid till hans farmor i matfors. Där fick han vara medans jag var i skolan :) När jag hämtade honom hade han nog inte ens fattat att jag varit borta, lillgubben. Gjorde lite ärenden i birsta innan jag åkte ner till lögdö för att jobba. Jag gick och la mig vid ett tiden, så imorse när jag vaknade var mamma så snäll att hon tog arvid två timmar :) Så jag fick sova ut lite till. Klockan tolv åkte jag till skolan, skulle gå igenom lite servostyrning och däck. Så arvid fick vara kvar här med mamma "mormor".Klockan två var jag hemma igen och sen dess har vi bara myst =) Arvid ligger brevid mig här i sin fixie påse och sover bland en massa kuddar&filtar. När man kollar på honom blir man myspumsig. Andreas ringde idag och sa att han skulle komma hem. Självklart vart jag jätte glad, han ringde dock upp igen efter några timmar och berättade att dom stannade till och jobbade den här natten neröver huddik.. Ja det är väl bra att han tjänar pengar iaf, men jag tycker inte att det är värt att vara borta för det.. Så vi får se om han får tid i övermorgon att åka till försäkringskassan och kolla upp hans pappaledighet.

Imorgon är jag hemma hela dagen. Det är egentligen en lektion mitt på dagen. Men jag har fixat så att jag får ta den hemifrån =) Så imorgon blir det en mysdag. Jag och sara ska på bilbingo i stan på kvällskvisten. Så jag hoppas att andreas kommit hem tills dess och kan vara med prinsen. Hade ju med arvid en gång på bilbingon och han var som vanligt världens snällaste, men jag vart ändå stressad hela tiden :/ Så det är nog bäst för honom att få mysa hemma med pappa.

Nu sitter jag och nördar lite facebook, ska ta och lägga arvid i sängen och lyxa till det lite i massagefåtöljen som står inne på mitt rum innan jag också ska somna sött.


Ni får ha det så bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0