090903

Hallå!

Dagen har varit lugn, jag och arvid har varit ute på lite små promenader men annars har vi inte besvärat oss till att göra så mycket. Just nu sitter jag och kollar på navy csi, efter det ska jag gå och lägga mig och lilleman. Han ligger och sover i sin vagn nu, men jag är ego och måste få ha honom vid min sida så jag kan somna mysigt. Pratade med andreas för en liten stund sen, han jobbar sista natten nu sen har han helg. Ska bli skönt att äntligen få vara hela familjen :)) Jag hoppas det blir en massa mys.

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: L

ja eller hur:) tack så mycket! de är riktigt mysigt

2009-09-07 @ 01:20:10
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0