090902

Hallå!

Veckan har varit tuff.. Jag har åkt på en jäkla förkylning som aldrig vill verka ge med sig.. Oturligt nog har Arvid också blivigt sjuk :( Min lilla stackars plutt. Vi har tillbringat den senaste natten på sjukhuset. Vi fick lämna 44an idag vid fyra tiden då dom tagigt en massa prover på prinsen och haft han kopplad till någon underlig maskin som mätt hans syresättning i blodet inatt. Men allt dom kunde se var bara bra, dom har klämt och känt på han så det är synd om honom. Men det är ju tur att det finns folk som kan sånt där iaf :) Jätte skönt att få komma hem till slut. Eller ja, vi är inte hemma i indal utan nere i lögdö hos "momma&moffen" Alla vet väl vid det här laget att jag är sällskapssjuk och inte vill vara hemma när inte andreas är med oss. Men jag hoppas att han kommer hem imorgonbitti för nu längtar jag både hem&efter min kära sambo. Han har inte haft det så lätt de senaste dagarna heller eftersom han inte kunnat varit med oss. Jag har tyckt så synd om honom. Jag skulle aldrig vilja vara ifrån någon utav mina pojkar om dom är sjuka :( Men ja, jag hoppas iaf att vi blir friska snart. Arvid ligger här brevid mig och sover och det verkar inte gå någon nöd på honom. Jag ska försöka lura in tissen snart så att mamman också får vara nöjd&"tömd" :D

Imorgon har vi inte planerat någon skola. Lär inte gå på hela veckan, är lika bra att vara hemma och kurera sig :)

Nu ska jag spela lite farmville innan jag ska lägga mig brevid gogossen min. Han växer förresten så det knakar, snart är han tre månader :o Det är helt otroligt vad tiden har gått. Nu när vi var på sjukhuset fick jag lite flashbacks från förlossningen, jag tyckte att det var som igår fast ändå inte. Jag menar, jag kommer inte alls ihåg hur det var utan arvid. Han har ju funnits hos oss föralltid?  Hehe. Men ändå, jag hoppas inte att tiden går så här fort under hela hans uppväxt. Jag vill ju kunna hinna rå om honom lite också :) Väger 7700g gör han nu också. Ja en mamma skulle kunna prata hur länge som helst om sitt barn. För mig är han världens underbaraste barn =) Jag måste nog ringa och tacka andreas som hjälpt till att "göra" honom så underbar. Nä god natt på er allihopa.

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0