söndag den 25 oktober

hejsan, ännu en vecka som gått jätte fort. jag har inte så mycket att berätta, skolan har gått bra det ska bli jätte skönt att ha lov nu i veckan :)) vara hemma och bara rå om goarvid. idag har vi varit i ljustorp och firat elvis på hans dopdag. vi fick jätte gott fika och det var suveränt sällskap. nästa vecka är det då arvids tur och jag längtar som bara den. mest för att få träffa alla nära och kära men också på att få en massa gofika igen, hehe. igår var jag&arvid på birsta hela dagen medans andreas var hemma och eldade upp lite träd och våran häck som han tagit ner. jag kom hem med en massa bra, hann till och med storhandla på ica maxi. på kvällen körde jag ner arvid till mommen&moffen där han fick mysa medans jag drog inöver staden för att umgås med andreas och lite annat folk. vi skulle ner på krogen en sväng men hann bara gå ner till avenyn innan vi blev avvisad för vi är båda under 23 :/ vi blev inte så ledsen åkte iställt på max och sen ner till lögdö för att hämta hem sonen. men han sov så gott att vi stannade kvar. arvid var jätte duktig och sov hela natten i spjälsängen, här hemma bruka jag vara så ego att jag hämtar han till mig när jag går och lägger mig.. men nu fick vi ju bevisat att det inte är arvid som det sitter i utan mamman. just nu ligger jag och andreas på soffan och kollar på filip och fredrik medans arvid ligger och sover i sin säng. får springa upp och titta stup i minuten så nu önskar jag mig en sån där babyradiogronka, så jag kan höra honom :)) sitter även och försöker beställa servetter med tryck på till dopet. jag vet att jag är ute helt i sista minuten, men det hade helt hoppat ur huvudet på mig.. är ju en hel del att tänka på nu. på tisdag kommer moster. mats&anna upp hit iaf. ska bli tokroligt, moster kommer svimma när hon ser vad stor arvid har blivigt :D och duktig, han är jätte stabil nu. kan nästan sitta själv, (med lite hjälp utav mammans arm framför så) hihi. igår såg vi även att han hade tummen i munnen för första gången, han har alltid velat få in hela näven i munnen men nu varr det super sött :D jag skulle så gärna vilja lägga in lite filmer på honom men jag vet inte hur man gör =( får försöka lära mig då det finns tid. nu ska jag ta mig lite kvällsfika och stänga av datorn, den är superhet nu när jag har den i knät. men vi hörs, är ju ledig hela veckan som sagt! kram påer


Kommentarer
Postat av: Amanda T

Om du ska lägga in filmer så är det lättast om du först lägger upp dom på youtube, sedan kan du läsa om hur du får in dom på bloggen på www.designadinblogg.se :)

2009-10-26 @ 15:18:11
URL: http://athornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0