måndag 19 oktober

Hallå!

Ny vecka nu, jag tycker tiden bara rinner iväg. Snart är det jul :) Det känns så för mig iaf, jag har fått mina julgardiner idag. Jag vet inte om jag ska våga tjyv hänga upp dom redan nu, dom är ju faktiskt beige och inte alls överdrivet juliga. Ja vi får se, just nu sitter jag nere i Lögdö iaf, väntar på att andreas slutar så vi kan mötas på affären och handla lite inför denna vecka.

Idag skippade jag skolan, carro skulle inte komma och mamma kunde inte ha arvid. Så jag får nog plugga lite ikväll istället så jag inte går miste om så mycket. Istället har vi varit och badat idag, vi har tränat lite inför babysim som jag och arvid ska börja på den 27 inne i stan :) Fick tips igår om att det hade startar så jag ringde idag och anmälde mig och gabbi. Det var tydligen stor intresse så det blir hela två grupper! Roligt. Arvid var iaf jätte duktig idag, riktigt myste i vattnet. 

I helgen har jag jobbat med robban. Andreas har ju varit i Åkersjön så jag har sovit här nere också =) Härligt med sällskap!

Nä nu ska jag ta med min gardiner och åka hemöver. Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Annica

Tjena! Läget? Längesen man såg er. Lust att komma till oss på halloween?;-) Ha det bra. Kram

2009-10-22 @ 10:17:17
URL: http://systerannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0