lördag 31 oktober

hallå, börjar med att berätta om gårdagen som blev riktigt lyckad.
eva, tobbe&annastina kom äntligen upp till oss, andreas överasskade med en jätte god middag.
efter det umgicks vi lite och arvid somnade som vanligt vid åtta tiden.
jag åkte då ner till lögdö för lite förfest innan staden.
anna min kusin från stockholm hade fixat in oss på gästlistan på memento palace, så dit gick jag mamma anna&andreas (även en kusin han med) gratis inträde vilket inte heller var så dumt.
anna&jag vågade på oss lite kareoke som nu snart också finns på facebook. hade iaf jätte roligt, tiden gick tyvärr lite för snabbt. vi plockade upp pappa som varit på 40+, käkade på max innan dom skjutsade hem mig till indal.

idag fick jag sova ganska länge, det tackar vi för =)=) har under dagen hunnit handla det sista inför dopet och även dukat iordning i socken stugan. nu ska jag lägga mig, måste upp tidigt och göra de sista tårtorna-_- sen är det dags, jag ser jätte mycket fram emot det. men lite nervöst är det självklart, speciellt nu när det är en annan präst än den vi hade tänkt. han åkte tydligen på någon svininfluensa eller liknande:/ trist. men vi håller iaf tummarna både för honom och för att vi får en toppe dag imorgon. nu ska jag natta kudden, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0