fredag 16 oktober

Hallå!

Veckan har gått jätte fort för oss, skolan har rullat på och andreas har varit hemma :) Jätte härligt. Eller ja, han har ju jobbat men i torsdags fick jag mig en fin överraksning då jag träffade han på ttc, nu ska han tydligen vara där en hel vecka och gå hjullastar utbildningen :) Härligt, hela familjen på skolan. Hehe.


Ikväll sitter jag ute i Lögdö, jobbar med robban. Men han har precis lagt sig, han har varit trött hela kvällen men nu somnade han vid efterrätten så då var det nog. Arvid ligger också och sover, i vagnen brevid mig. Mamma och pappa åkte precis iväg ut på saltning.. Så då sitter jag här ensam med en massa sömntutor.. Andreas är hemma i Indal och håller på att fixa&trixa. När jag åkte vid fyra tiden höll han och kalle på med baksidan. Ätnligen ska vi ordna till parkeringen. Imorgon far han och Joel iväg till Åkersjön. Tur att jag jobbar så jag har lite sällskap iaf.

När mamma kom hem efter jobbet ikväll hade jag fixat så vi hade gjort iordning mat =) Det blev fläskfilé och potatisgrattäng och till efterrätt hallonpaj :D Jag säger bara TUR att jag har andreas. Jag skulle inte klara många dagar i köket :D Hehe.

Nu ska jag passa på att färga håret medans de här snarkar :) Rött blir det den här gången också. Så vi får se hur det blir. Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0