Söndag 15/11

I torsdags blev vår lilla prins 5 månader det firade vi med kött&potatis puré. Jag klarade även C teorin, så grattis till mig själv! Äntligen ett steg närmare plogningen i vinter :) Nu är det bara körningen kvar som är bokad till den 14december :D  

Helgen har bestått utav tredagars jobbande, husvisning i kävsta, helkväll med tjejerna (som inefattar en hel del spya i min bil&trevligt sällskap från någon jag inte umgåtts med på ett bra tag) och mys med arvid såklart =)
Idag har vi inte gjort så mycket, ätit tacos&spelat bingolotto. Var även en kvinna från söråker som vann en miljon ikväll. Jätte roligt för henne!

Nä nu har jag lilleman som snarkar här brevid mig så vi ska väl ta och lägga oss i sängen. Imorgon är vi lediga, eller ja carro&jag ska begära offerter med några tröjtrycksfirmers prisförslag. Alltså en dag på birsta :D Hehe.

NattiNatti.


Jag saknar dig jätte mycket nu när du är borta såhär.. Fortfarande blir jag alldeles bubblig inombords när jag tänker på dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0