fredag 27 november

Äntligen helg!

Eller ja, jag har ju tjyvstartat med att stanna hemma från skolan nu torsdag&fredag. Jag valde att gå på kyrkis med Arvid i torsdags, vi har ju inte hunnit varit dit nått i år och snart slutar de ju för året :/ Men vi var dit och hälsade på, riktigt roligt var ju en del barn där :) Lilleman vart så till sig så han satt alldeles själv, blev premiär sittning där på kyrkis då :D Stilade för alla de andra barnen ;p Mamma blev så stolt iallafall.

Idag klev vi inte upp förräns halv tio :) Klev upp och fikade lite innan vi åkte till Norrliden för att bada med Helene, robban mamma och vincent. Det var riktigt härligt faktiskt. Arvid somnade på en gång efteråt, vi åkte till Ikea och åt lite mat där. Efter en sväng på birsta city åkte vi hem och vilade en stund. Till middag blev det lite julmats premiär. Chokladpudding till efteråt. Nu sitter jag robban och mamma och surrar lite, arvid ligger och sover och andreas har åkt hem. Imorgon ska han göra ett nytt skoterköp. Han ska köpe en lynx den här gången :) Jag är också jätte sugen på en nying, men vi får se hur mycket pengar det blir kvar efter all julklappsköp =)

Nu vill robban gå och lägga sig och snart ska jag ta och krypa ner brevid mysarvid. Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på, mamma ska iväg så det blir nog bara vi hemma. Hoppas att kanske någon vill vara med oss? :)

Natti Natti!
__________
Måste passa på att skriva om de nya haklapparna som vi köpt åt arvid på ikea :) De är som ett förkläde som man drar över armarna och knäpper i nacken. Ruggigt bra då man har barn som gärna vill leka med allt och stoppa det i munnen. Billiga var de också 49 kronor för två stycken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0