28 maj

Hejsan!

Inatt måste jag säga att jag jag sov urdåligt! Fick mig knappt en blund, jag förstår inte riktigt hur men den lilla i magen verkade inte alls vilja sova.. Blev lite orolig där vid fyra tiden men till slut somnade jag lite halvt mest utav utmattning.

Klev upp vid sju tiden då eftersom vi hade matte nationella. Det gick överraskande bra =) Första provet skulle vara på tre timmar men jag, carro&vicky vart färdig mycket tidigare så vi drog en sväng in till birsta. Jag inhandlade äntligen solskydd till bilen så att bebisen ska ha en trevlig åktur när den kommer ut. Efter det åt vi lunch på ikea, innan vi åkte hem hann jag köpa mig ett par nya skor. Jätte söta rosa nike skor =) Passar kanon till ljusa jeans nu till sommarkvällarna.

Just nu sitter jag med en trött Robban. Vi har nästan precis kommit in, det har varit bil för hela slanten idag igen. Vid åtta tiden åkte vi in till Sörberge och tröck varsin mjukglass. Efter det åkte vi och hälsa på hemma hos mig i Indal. Andreas och jori var helt klar med trallen nu så kvar nu är bara räckena. Ur tjusigt blir det, kom på mig själv på tillbaka vägen att jag glömde ta kort :/ Får bli imorgon istället. Och ja, vi har hunnit tvätta bilen också. Nu lyser hon som bara den. 

Ikväll ska jag faktiskt åka hem, jag blir lika ensam här ute imorgon eftersom mamma jobbar imorgon. Blir till att försöka sova ut imorgon istället och ta igen lite missad sömn från inatt. Var hem mellan skolan och jobbet så det är färdigdiskat och tvättat hemma. Men känner jag mig själv så lär jag väl hitta nått att fylla dagen med iallafall.

Det är helt otroligt, det är bara 5 dagar kvar till beräknat.. Tiden har gått så himla fort här på slutet. Men jag är himla sur, nästa vecka åker Andreas ner till Frövi och ska jobba natt där.. Och mamma min som också ska ställa upp och följa med på förlossningen kör Umeå då! Vilken toppen vecka.. Mamma säger att dom hinner komma hem båda två, men det är ju inte det som är grejjen. Det känns inte speciellt roligt att ligga ensam hemma i Indal och invänta vattenavgång och värkar helt själv. Jag vill ju kunna ha någon att dela smärtan med. Men men, vi får se till att ta oss en disskusion jag och magen så att det händer saker innan helgens slut.. Då kommer vi ju iaf att ha varandra :)

På lördag ska jag och Andreas få fin besök hem till oss :) Lilla Alice och Vincent ska komma upp och busa med oss. Vi ska hämta Alice i Bergsåker klockan nio och sen får vi se när Vincent kommer. Det ska bli roligt =) Då ska jag se till att bulla upp med korv, saft&bullar. Inte varje dag vi får liv hemma hos oss.

Nä nu ska jag lägga Robban och kila hemöver. Andreas lär ju sova, han ska ju upp och jobba tidigt imorgon så det blir till att smyga =) Jag lär nog uppdatera imorgon, kram!


Kommentarer
Postat av: sandra

gud vad spännande , nu är det snart stora dagen, jag kommer sitta helt spänd :) man blir ju så nyfiken på vad det kan tänkas vara för liten sötnos därinne :)!

ha det bra :)

2009-05-29 @ 22:39:28
URL: http://safry.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hihi vad roligt att du tycker det är spännande :) Jag hoppas verkligen lillknodden vill komma ut snart. Kram

2009-06-01 @ 14:37:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0