27 maj

Hallå!

Onsdag idag, gud vad dagarna går fort. Nu när man inte har någon skola mer rullar dagarna bara förbi tycker jag.
Imorse klev jag inte upp förr'ns halv tolv, jag hade faktiskt ställt väckarn på tio men det verkade som att jag inte ville kliva upp riktigt då.

När jag klev upp fikade jag lite och började ta tag i tvätten här hemma, tvättade sängkläderna. Ville inte byta för dom här som vi haft nu passar så bra till spjälsängen och mumin sängkläderna jag har där :) Så nu är vi utan hemma, hoppas att andreas tog extra täcket och inte förstörde för mig nu.

Jag är som sagt i Lögdö, har jobbat fram till halv ett nu. Robban somnade vid tolv och jag hamnade såklart framför den här dumburken. Mamma kom hem från jobbet för en stund sen också så vi har suttit och kollat på min mage och hur bebis håller på att böka runt där inne. Nu är klockan snart ett och jag måste sova snart, stannar kvar här nere ikväll eftersom det är nationella på skolan imorgon och det börjar klockan åtta. Lite lönlöst att åka hem och ha extra långt att åka imorgon istället. Det är skönt att det är absolut det sista provet innan det "riktiga" sommarlovet. Matte är inte direkt min starka sida men jag hoppas att det kommer gå bra iaf. Skulle vara skönt om bebisen i magen kan ta det lugnt under förmiddagen också, jag har märkt av att h*n brukar vara som livligast på morgonkvisten. Hm, inte alls som mamma sin då.

Ikväll har jag och Robban varit ute och raggat i bmwn. Vi plockade upp stoffe&simon i sörberge och begav oss in till Birsta. Där vart det både Mc´donalds och Max innan vi åkte förbi hemma i Indal. Var bara tvungen att kolla hur det gick med bygget för grabbarna. Och jag måste erkänna att det börjar likna nått, inte alls som jag hade föreställt mig. Våran nya altan kommer bli riktigt stor&fin.

Imorgon efter nationella hoppas jag på att hinna fara hem till Indal och diska lite innan jag ska ut hit till Lögdö igen och jobba. Börjar inte förräns halv fyra men jag vet inte alls hur lång tid provet tar på sig. Imorgon kväll ska jag iaf hem igen, ledig på fredag och sen har jag inge mer jobb förräns i Juli. Hoppas bebis förstår att det bara är tid för den nu och kommer ut. Börjar bli ett evigt tjatande på folk som undrar när det är dags.. Det skulle jag också gärna vilja veta nämligen. Funkade ju inte att jag mulade i mig vindruvor igår så jag vet inte alls hur det här ska sluta. Inte på överitd iaf, snälla!!

Nä nu måste jag sluta mala på och verkligen gå och lägga mig, min magkänsla säger mig att jag kommer få det halvtufft att somna ändå. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0