2 maj

Hallå!

Idag är det en månad kvar tills min skrutt är beräknad. Tiden går så ruggigt fort, jag vet inte ens om tapeterna kommer hinna torka innan h*n är här.

Idag är det lördag, och jag åkte på att jobba. Tur är bara att man har ett himla lökigt jobb, ikväll hade vi nämligen planerat att gå på krogen. Den planen står fortfarande sig, klockan halv tio kommer taxin och då bär det av mot staden. Det ska bli roligt!

Igår kväll hade Andreas fortfarande inte kommit hem :( Den lillstackaren hann jobba 28h i sträck innan han äntligen slutade. Jag carro&robban tog iaf dodgen vid tio tiden och gled inöver staden. Vi plockade upp Erica&Anette så var bilen full. Vi drog en repa i stan, kollade på en massa fina bilar och hann även med en sväng i driven på donken. Vid ett tiden kom Andreas som precis slutat jobba. Lill stackarn var så trött&slut att vi bestämde oss för att fara hem. Var bara att åka till Lögdö först och byta bil. Vid två tiden var vi iaf äntligen hemma och knoppade ganska snabbt.

Idag har vi inte gjort så mycket, Andreas fick sova ut till tolv tiden. Det första vi gjorde var att åka raka vägen till Barnens hus och plocka ut våran barnvagn. Jag vart så himla lycklig! Den är super fin, vågar knappt rulla den ute för risk att den blir dammig. Åkte ut och visade mamma&pappa, vart ganska nöjd över att den passade ganska bra i båda våra bilar. i åkte hem lämnade vagnen, åt lite smörgåstårta och sen åkte jag ner igen till Lögdö för att börja mitt pass.

Nu ligger Robban och vilar för det kommer nog bli en ganska tuff natt. Andreas är hemma i Indal och fixar&trixar med båten. Passar på att skriva här, ville egentligen vänta tills jag kan lägga in alla fina bilder jag har på telefonen på allt möjligt (födelsedagspresenter, vagnen mm) Men jag hittar ingen sladd här hemma så det får bli bilder i ett helt inlägg imorgon istället.

Nu är det dags för mig att fräscha till Robban och invänta taxin =) Ha en kanon kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0