19 maj

Hallå!

Sitter på "arbetet" nu (det vill säga hemma hos mamma&pappa)
Robban är pigg som bara den och vill inte sova än, vi har precis avslutat ett parti uno. Jag var helt värdelös och åkte på utklassning.

Igår jobbade jag så sent att jag bestämde mig för att stanna kvar här ute. Så imorse klockan åtta var det bara att kliva upp och skjutsa mamma&lillebror på skola och jobb för att få låna bilen. Min bil är ännu inte klar.. Hoppas verkligen på imorgon, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Man blir helt ställd när man är utan bil. Speciellt om man som mig bor i Indal också..

Efter att ha skjutsat familjen begav jag mig hemåt, var ingen idé att försöka somna om. Var bara att hugga in i hushållssysslorna. Vid elva tiden kom Andreas hem ifrån skogsarbetet och ville ha lunch =) Det fick bli pyttipanna. Vi hann med att mysa lite i soffan också innan han var tvungen att åka tillbaka. Det förgyllde iaf min dag :) Har tagigt och städat hela vårat sovrum idag också, måste ju leva med att ha alla bebis saker där ett tag nu innan allt är klart. Vi har kommit fram till att det är bättre att låta allt ta sin tid istället för att stressa ihop nått som inte blir bra istället. Är faktiskt mycket mysigare inne hos oss nu (även fast att det är trångt) så ser det himla sött ut.

Idag är det bara 14 dagar kvar tills Bf! Jag hoppas att jag ska slippa gå hela vägen, jag hoppas att lill skrutten här inne också börjar inse att vi snart saknar ihjäl oss efter h*n.

Nä nu vill Robert till sängen och jag med för den delen :)

Imorgon blir det utbildning klockan ett här med Robban, och efter det hoppas jag att min bil är klar på verkstaden så jag kan åka hem till sköna indal :) Inge mer jobb förräns på fredag, vi vet inte alls vad vi ska hitta på då men nått skoj ska vi allt styra upp.

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0