15 maj

Ojojojdå, länge sen man uppdaterade här nu..

Min moster ringde alldeles nyss och påminde mig om bloggen!

Den här veckan har gått extremt fort, som min planering såg ut har det inte blivigt iaf. Har stannat hemma de senaste tre dagarna, igår&iförrgår för lite arbete med Robban. Och idag hade jag ingen lust alls att hoppa ut och in ur en lastbil hela dagen. Jag har däremot hunnit med lite social-time med min kära man. Vi har idag varit ut till hans mamma i Matfors. Jag fick jätte fina ute blommor och lampor som slår på automatiskt när det blir mörkt och laddar sig själva i solen. När vi kom hem drog vi igång stor städning så nu sitter jag i ett luftigt och frräscht vardagsrum =) Känns riktigt bra!

Runt fyra tiden åkte vi till Camilla, Robin&lilla Tilda. Änltigen! Hon var en jätte fin liten bustjej :) Jag vart lite rörd när jag fick hålla henne och tänkte på att snart ska vi ha en egen liten såndär gofis. Andreas höll henne också och jag vart så glad när jag såg att hela han sken upp. Oh, nu saknar vi allt våran lillprins/prinsessa.

De senaste dagarna har jag haft rejäla förvärkar, magen har sjunkt ner också så jag kan inte tänka mig att jag kommer gå 18 dagar till. Det måste vara bra nära nu. Passade på att packa väskan igår, min moster har skickat ner jätte mycket fina bebiskläder så nu är iaf väskan packad och proppad med en massa fina bebiskläder :)

Nu lever det om rejält i magen, pappa Andreas står ute och grillar. Jag måste nog gå ut och kolla om det inte är klart snart för nu är både jag och bebis mat sugna =)

I helgen är det jobb med Robban som står på schemat. Imorgon har vi planerat en tur till Drakborgen, Vincent ska med så jag ska passa på att leka så det kanske förhoppningsvis drar igång nått i mig :D

Nä nu ska jag ut i solen till de andra. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0