11 maj

Hallå!

Dagen har gått bra, började med att försova mig. Måste väl erkänna att det var lite med vilje. Vid halv elva åkte jag, mamma och Vincent in till Birsta där Carro väntade på mig. Vi sprang in på Barnens hus och inhandlade en extra spegel till bebisen så jag kan se barnstolen i baksätet. Efter det tog vi lunch på Birsta baren. Jag tog en sallad men vart mycket missnöjd. På skolan fick vi veta vad vi hade på nationella provena i engelskan, jag låg bra till och det kändes bra att höra. Efter att ha sett filmen tretton kom mamma och hämtade mig igen. Jag satt i massagestolen en stund hos mamma och pappa innan jag somnade till. Vaknade vid sex tiden, då vart jag bjuden på chiliconcarne. Skjutsade mamma på jobbet så jag kunde låna med mig dodgen hem.

Nu ligger jag och Andreas på soffan. Kollade precis på Ballar av stål. Värdelöst avsnitt idag tyckte jag.. Vi ska snart gå och lägga oss. Imorgon går jag på Ttc  till halv tolv. Efter det vet jag inte alls vad som händer. Kommer nog åka hem till Indal och hålla på med hushållssysslor.

Idag är det bara 22 dagar kvar till BF :D Det firar vi med god mat och massage utav (pappa Andreas)

Nä nu ska vi ta massagen så vi kan sova sen :) Natti!

Min vecka.
Tisdag- Ttc till halv tolv / Hushållssysslor
Onsdag- Jobba hela dagen
Torsdag- Jobba hela dagen
Fredag- Ttc till tjugo i två / Barnrum?
Lördag-  Jobba&Åka på drakborgen
Söndag- Jobba hela dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0