8 mars

Hejsan!

Igår vart det sent, vid halv fyra kom Andreas tillbaka efter "natt skoter turen". Jag är himla harig utav mig så därför kunde vi inte somna innan han kom hem. Jag menar man vet aldrig vad som kan hända ute i skogen.

Imorse klev vi upp vid tolv tiden och åt gofika, bacon, ägg och rostade mackor. Erica tog bussen hem vid halv två. En stund senare tittade Emma och Johannes förbi =) Andreas skjutsade ut mig till jobbet vid halv fyra. Han stannade på middag vilket han fick stå för, det vart korv i ugn och potatismos. Riktigt smarrigt. Just nu sitter jag och Robban och sjunger lite fula låtar, han tycker att det är himla roligt. Vi har spelat bingolotto ikväll men ingen tur hade vi med oss..  Vi ska snart gå och lägga oss, blir till att kliva upp tidigt imorgon. Vi ska iväg på gymnastik tidigt så då måste vi ju vara pigga :)

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0